Eipä ole tännekkään tullu kirjoteltua koko kesänä.. No taidan nyt aivan aluksi kertoa vähän mun kesästä.

Eli: Kesäloma alkoi sillä että mun täytyi lähteä Kalajoelle kavereitten , Elinan ja Tanjan kans.

No Kalajoki meni loistavasti vaikka oli vasta kesän alku ja meressä oli jäätävän kylmää vettä. Ekana yönä "nukuttiin" teltassa, mutta Elina rupes pelkäämään ja kuvitteli jatkuvasti kuinka meidät murhattais sen yön aikana. No me lopulta annettiin periksi ja mentiin nukkumaan autoon. Oltiin kalajoella noin viikko, kunnes mun piti sunnata siskolle kajaaniin.

No, ehdin olemaan Kajaanissa pari viikkoa kunnes meille tuli siskon kanssa kauhee riita ja  se käski mun suksia helvettiin sieltä. Sen parin viikon aikana kyllä ehti tapahtua vähä liikaaki. Kaiken paskan kruunasi se että mun ex-poikaystävä alkoi vannomaan mulle rakkautta. -.-'' Vaikka me ollaan oltu jo ehkä vuosi erossa. Joten päätin etten enää koskaan mene sinne.

Just ku olin tulossa Kajaanista junalla, nii mun kaveri Titta soittaa ja kysyy lähtisinkö mä sen mukana Juukaan. No tietysti mä suostuin. Eli olin kotona perjantaina varttia vaille kymmenen ja aamulla yheksän aikaan piti lähteä sinne Juukaan.  Se viikko meni ihan mukavasti, vaikka moni luulee ettei siellä mettän keskellä vois olla hauskaa. Meillä nimittäin ainakin oli (:

No Juuan jälkeen olin aika paljon kotona, kunnes tuli päivä jota oon kaverin kanssa vuosi odotettu.. nimittäin Animecon!

Eli hesas oltiin, torstaista sunnuntaihin. Kivaa oli kaikin puolin. : D

Kerron lisää vähän myöhemmin, opiskelu kutsuu.

-Pai *