Heräsin tänään neljän aikoihin, ja sain näin ekaksi kuulla että mun isoveli elää kaksoiselämää, joka oli tottakai mukava kuulla. Kihlatulleen se esittää kilttiä ja uskollista, mutta kun se lähtee baariin nii palaa sieltä aina toisten naisten kanssa, tietenkää tää kihlattu ei tiiä mistää mitää. Mutta tänään en oo oikee mitään tehnyt, datannu, puhunu puhelimes ja kattonu elokuvia. Muutenki mun elämä on tällä hetkellä ulkopuolisten silmillä katsottuna aika tylsää, mun mielestä ei tietenkää oo, koska onhan mulla ne kolme muuta persoona jokka pitää mulle aina seuraa ku sitä tarvin.

Huominen päivä vielä kotona ja sitte pitää mennä kajaaniin, en tiedä kuinka jaksan mun isosiskoa viikon. Se on liian määräilevä ja ankara, koska oon tottunu vähä löysäilemään.  Ja yleensä mä oon se joka käskee. Mutsikaan ei koskaan käske tehä mitään. Hymy

Tiia valittaa mulle sen poikakaverista, joka on täys kusipää ja niillä on koko ajan joku kriisi menossa, ei niillä oo oikee koskaa menny hyvin ja jos multa kysytään nii ne seurustelee tottumuksesta. Vituttaa nähä ku ne pilaa tollai elämäänsä.

- Pai *